Бренд товарів для геймингу та кіберспорту HyperX у грудні 2016 року запустив у СНД незвичайний проект - «Битви геймерів», що став першим у рунеті геймерським реаліті-шоу, в якому взяли участь відомі кіберспортсмени, стрімери та блогери. На першому етапі десять зірок зібралися в заміському будинку-студії й тиждень виконували тематичні завдання від організаторів проекту та глядачів. Для учасників «Битви геймерів» - Макса Шелеста з F.ua, сестер-блогерш Колодій, Артема «Tanko» Танковича й інших зірок - завдання було непростим. Вони повинні були провести під об'єктивами камер сім днів, взяти участь у тематичних конкурсах, пережити «покарання» від найактивніших глядачів і всіма силами доводити, що саме вони гідні головного призу шоу - ексклюзивного контракту з брендом HyperX.
http://ift.tt/2kQJMJh
Комментариев нет:
Отправить комментарий