Технології NVIDIA в Assassin#146;s Creed 3 і порівняльне відеоУ минулу середу стартували продажі довгоочікуваного екшена Assassin's Creed 3. З графічної точки зору ПК-версія гри має ряд відмінностей від консольної. Серед них підтримка DirectХ 11 і тесселяції, фірмові технології згладжування NVIDIA FXAA і TXAA, а також текстури високої роздільної здатності. Власне, завдяки використанню останніх навколишній ландшафт у ПК-версії виглядає вдвічі більш деталізованим, ніж на консолях. При цьому, персонажі та предмети деталізовані краще в 4 рази, а текстури тварин виконані краще в 16 разів.
http://www.easycom.com.ua/news/tehnologii_nvidia_v_assassins_creed_3_i_sravnitelnoe_video/?lang=ukr
http://www.easycom.com.ua/news/tehnologii_nvidia_v_assassins_creed_3_i_sravnitelnoe_video/?lang=ukr
Комментариев нет:
Отправить комментарий